მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის ნომერი |
N-20 |
თარიღი, დრო |
27.05. 2023 წ. |
სკოლა (ქალაქი,
ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული
შარტავას სახელობის სენაკის მეორე საჯარო სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
საგანი და კლასები |
ქართული, მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი (სახელი
და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI
კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI კლასი
|
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
- |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
X |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
-
|
ძირითადი განხილული საკითხები
|
2023 წლის 27 მაისს ონლაინ ფორმატით (თიმსში) გაიმართა მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის N-20 შეხვედრა.
ძირითადი განსახილველი
საკითხი იყო: ·
,,chemiskola”-ის პორტალზე მოძიებული რესურსების კლასში დანერგვით მიღებულ შედეგებზე საუბარი.
შეხვედრის მიზანი: ·
პორტალი გამოყენება და მასზე განთავსებული რესურსების დანერგვა საგაკვეთილო პროცესში.
შეხვედრას უძღვებოდა
ლიდერი მასწავლებლები: ·
მეგი გრიგოლია ·
სოფიო შეროზია ·
მარინე გრიგოლია
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე ლიდერმა
მასწავლებლებმა ერთმანეთის მონაცვლეობით ვიაუბრეთ ჯერ პორტალის უპირატესობაზე, შემდეგ ისევ
გავაზიარეთ პორტალი და ვაჩვენეთ მასში განთავსებული მრავალფეროვანი რესურსები.
დაწყებითი კლასის
პედაგოგებმა ერთმანეთის მონაცვლეობით ისაუბრეს პორტალზე განთავსებული რესურსების
ეფექტურობაზე, თუ რა დადებითი გამოხმაურება მოყვა აქტივობების დანერგვამ
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეების მხრიდან.
ხაზი იქნა გასმული აგრეთვე დიფერენცირებული აქტივობების დარეგვაზე, რომელზედაც პედაგოგებმა
გაამახვილეს ყურადღება, რომ ასეთი ტიპის აქტივობები ხელს უწყობს მოსწავლეთა
წინაშე დასახული შედეგების მიღწევას. დიფერენცირებული აქტივობების არა ერთი
მაგალითი იქნა მოყვანილი შეხვედრაზე ,ნაჩვენები იქნა მოსწავლეთა მისერ
შესრულებული დავალებები, რაც ვიხილეთ ყველა პედაგოგმა. საუბარი გაგრძელდა პორტალზე განთავსებული
მატრიცების გამოყენებაზე და გავამახვილეთ ყურადღება იმაზე რომ მომავალში
შეხვედრაში მონაწილე პედაგოგები ისარგებლებენ პორტალზე განთავსებულ მატრიცებს და
განახორციელებენ კლასში მოსწავლეებთან.
სასწავლო ჯგუფებთან
ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
სექტემბერში ნაჩვენები საჭიროებიდან გამომდინარე ავარჩევთ თემას. |
სექტემბერი
2023 |
მეგი
გრიგოლია მარინე
გრიგოლია სოფიო
შეროზია |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის ნომერი |
N-19 |
თარიღი, დრო |
22. 04 . 2023 წ. |
სკოლა (ქალაქი,
ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული
შარტავას სახელობის სენაკის მეორე საჯარო სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
საგანი და კლასები |
ქართული, მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი (სახელი
და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI
კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI კლასი
|
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
- |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
X |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
-
|
ძირითადი განხილული საკითხები
|
2023 წლის 22 აპრილს ონლაინ ფორმატით (თიმსში) გაიმართა მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის N-19 შეხვედრა.
ძირითადი განსახილველი
საკითხი იყო: ·
პორტალი ,,chemiskola”- ს როლი
მასწავლებლის საგაკვეთილო პროცესის უკეთ დაგეგმვის პროცესში.
შეხვედრის მიზანი: ·
პორტალზე განთავსებული რესურსების გამოყენება საგაკვეთილო
პროცესში.
შეხვედრას უძღვებოდა
ლიდერი მასწავლებლები: ·
მეგი გრიგოლია ·
სოფიო შეროზია ·
მარინე გრიგოლია
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე ლიდერმა მასწავლებლებმა ერთმანეთის
მონაცვლეობით ვისაუბრეთ ,,chemiskola”- ის დანიშნულებაზე,
მის უპირატესობაზე, მასში განთავსებულ სასარგებლო რესურსებზე . დეტალურად დავათვალიერეთ ·
სასწავლო კურსები: ·
რესურსები მათემატიკის
მასწავლებელთათვის, ·
რესურსები ქართული ენა
და ლიტერატურის მასწავლებელთათვის, ·
მოსწავლეზე ორიენტირებული
სწავლება , ·
სპეციალური განათლების
მასწავლებელთათვის.
ქართულსა და მათემატიკაში კლასების
მიხედვით განვიხილეთ თითოეულ განყოფილებაში მოთავსებული რესურსები, თემატური გეგმები,
მატრიცები ….
მასწავლებლები კიდევ უფრო მეტად დააინტერესა პორტალზე განთავსებულმა უხვმა რესურსებმა და რამოდენიმე
პედაგოგმა იქვე გადმოტვირთა კიდევაც მათთვის კლასში შესატანი
საინტერესო რესურსი.
ყველა მასწავლებელს
თავიდან გავახსენე პორტალზე შესვლის ინსტრუქცია ,რათა დამოუკიდებლად შეეძლოთ
მასში რესურსების მოძიება და გამოყენება სასწავლო პროცესში.
სასწავლო ჯგუფებთან
ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
,,chemiskola”-ის პორტალზე მოძიებული რესურსების კლასში დანერგვით
მიღებულ შედეგებზე საუბარი. |
27.05. 2023 |
მეგი
გრიგოლია. მარინე
გრიგოლია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის ნომერი |
N-18 |
თარიღი, დრო |
6.03. 2023 წ. |
სკოლა (ქალაქი,
ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული
შარტავას სახელობის სენაკის მეორე საჯარო სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
საგანი და კლასები |
ქართული, მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი (სახელი
და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI
კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI კლასი
|
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
X |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
-
|
ძირითადი განხილული საკითხები
|
2023 წლის 6 მარტს ონლაინ ფორმატით (თიმსში) გაიმართა მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის N-18 შეხვედრა.
ძირითადი განსახილველი
საკითხები იყო: ,,ექსპერტის როლი
სკოლის ცხოვრებაში“ .
შეხვედრის მიზანი:
·
სკოლის დოკუმენტაციის მოწესრიგებაში მონაწილების მიღება,
·
ავტორიზაციის
საკითხებში სკოლისთვის დახმარების გაწევა.
შეხვედრას უძღვებოდა
ლიდერი მასწავლებელი: ·
მეგი გრიგოლია ·
სოფიო შეროზია ·
მარინე გრიგოლია
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე ლიდერმა
მასწავლებლებმა ერთმანეთის მონაცვლეობით ვისაუბრეთ ექსპერტის როლზე, მის
დანიშნულებაზე და მისიაზე, რაც მას ეკისრება სკოლის განვითარების პროცესში. საუბრის შემდეგ შეთანხმებულად მოხდა
ექსპერტის კანდიდატის წამოყენება , რომელიც გავაცანით სკოლის დირექციას. ექსპერტის პოზიციაზე დამტიკებულ იქნა:
დაწყებითი კლასის მასწავლებელი: ეკატერინე გოგინავა.
სასწავლო ჯგუფებთან ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
პორტალი ,,chemiskola”- ს როლი
მასწავლებლის საგაკვეთილო პროცესის უკეთ დაგეგმვის პროცესში. |
22 . 04. 2023 წელი |
მეგი
გრიგოლია. სოფიო შეროზია. მარინე
გრიგოლია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის
ნომერი |
N-17 |
თარიღი, დრო |
17.
02. 2023 წ. |
სკოლა (ქალაქი, ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული შარტავას
სახელობის სენაკის მეორე საჯარო
სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო
ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების
ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის საგანი და კლასები |
ქართული,
მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი
(სახელი და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI
კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI კლასი
|
- |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
X |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
-
|
ძირითადი განხილული საკითხები
|
2023 წლის 17 თებერვალს
ონლაინ ფორმატით (თიმსში) გაიმართა მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის N-17 შეხვედრა.
ძირითადი განსახილველი
საკითხები იყო: ,, ორიგინალური
სასწავლო რესურსების დამზადება“.
შეხვედრის მიზანი: q გამოცდილების
გაზიარება.
·
შეხვედრას უძღვებოდა ქართულის მიმართულების ლიდერი მასწავლებელი: მეგი
გრიგოლია ·
მათემატიკის
მიმართულების ლიდერი მასწავლებელი: სოფიო შეროზია.
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე მე ლიდერმა მასწავლებელმა მეგი გრიგოლიამ შეხვედრის თემისა და მიზნის
გაცნობის შემდეგ ვისაუბრე ორიგინალური სასწავლო რესურსების დამზადების
პირობებზე , ინსტრუქციაზე, შექმნილი
რესურსის რეფლექსიაზე. თავად გავუზიარე
კოლეგებს ეკრანი და ვაჩვენე ჩემი და
ჩემი მოსწავლის ერთობლივად შექმნილი ორიგინალური რესურსი ქართულში: ,,დიდი
წიგნი“. კოლეგების მხრიდან
მივიღე ბევრი დადებითი უკუკავშირი და ავუხსენი ის რომ მათ შეუძლიათ დაამზადონ
მსგავსი რესურსი და მიიღონ მონაწილეობა კონკურსში.
ასევე ესაუბრა
ორიგინალურ რესურსზე სოფიო შეროზია(მათემატიკის ლიდერი მასწავლებელი). მან
საუბარში აღნიშნა ის, რომ რესურსი უნდა იყოს მრავალჯერადად გამოყენებადი და რომ
ის უნდა აკმაყოფილებდეს დასახულ პირობებს: უნდა იყოს მამოტივირებელი, იაფი
დასამზადებელი და უნდა აკმაყოფილებდეს ე. ს. გეგმის მოთხოვნებს. .
ინფორმაციის
გაცნობის შემდეგ კოლეგებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრება ,მოხდა აზრების
გაცვლა-გამოცვლა.
შეხვედრის ბოლოს
შევთანხმდით რომ მომავალი შეხვედრა დაეთმობოდა
ექსპერტის დანიშნულებაზე, მის როლზე სკოლის განვითარების პროცესში და კანდიდატურის წამოყენების ერთობლივად
შეთანხმებას.
სასწავლო ჯგუფებთან ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
ექსპერტის როლი
სკოლის ცხოვრებაში. |
6. 03. 2023 წელი |
მეგი
გრიგოლია. სოფიო შეროზია. მარინე
გრიგოლია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის
ნომერი |
N-16 |
თარიღი, დრო |
28.01. 2023
წ. |
სკოლა (ქალაქი, ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული შარტავას
სახელობის სენაკის მეორე საჯარო
სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო
ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების
ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის საგანი და კლასები |
ქართული,
მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი
(სახელი და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე
მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ
მასწავლებელთა სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და
გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი
დაესწრო შეხვედრას, მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I
კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II
კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV
კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI
კლასი
|
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
- |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI
კლასი
|
-
|
ძირითადი
განხილული საკითხები
|
2023 წლის 28 იანვარს ონლაინ ფორმატით (თიმსში) გაიმართა მასწავლებელთა
სასწავლო ჯგუფის N-16 შეხვედრა.
ძირითადი
განსახილველი საკითხები იყო: ·
,,კოლეგებს შორის
ურთიერთდასწრების რეფლექსიის ერთმანეთისათვის გაზიარება“
შეხვედრის
მიზანი: q გამოცდილების გაზიარება, q კოლეგებს შორის თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბება.
·
შეხვედრას უძღვებოდა
ქართულის მიმართულების ლიდერი მასწავლებელი:
მეგი გრიგოლია
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე
მე ლიდერმა მასწავლებელმა მეგი
გრიგოლიამ შეხვედრის თემისა და მიზნის
გაცნობის შემდეგ წარვადგინე
კოლეგებს შორის ურთიერთდასწრების რეფლექსია, სადაც დეტალურად ვისაუბრე მე-4 ბ
კლასში ჩატარებული გაკვეთილის (კომპლექსური) განხილვასა და უკუკავშირზე. (მე-4 ბ
კლასის ქართულის მასწავლებელი: ლელა კოხია). კოლეგებს წარვუდგინე
ურთიერთდასწრების რეფლექსია, რასაც გულისყურით ისმენდნენ კოლეგები. დასწრების თვე: ნოემბერი. იგივე წესით მოხდა დასრება ჩემ საგაკვეთილო
პროცესზე (მე-4 ა კლასი . საგანი:
ქართული. დაკვირვება მოხდა ქართულის კომპლექსური დავალების მე-2 ეტაპზე),
სადაც მესწრებოდა ლელა კოხია. მან კოლეგებს წარუდგინა ურთიერთდასწრების
რეფლექსია, სადაც ასევე დეტალურად ისაუბრა ჩემ საგაკვეთილო პროცესზე და
შეფასების კრიტერიუმებზე. (დასწრების თვე: ნოემბერი).
ზუსტად
ასეთივე მსვლელობით მოხდა ურთიერთდასწრების რეფლექსიის გაცნობა|გაზიარება : ·
I-ა და
I- ბ კლასის მასწავლებლებს შორის. ( მასწავლებლები: ხათუნა ქირია და
სოფიო შეროზია. დასწრების თვე: ნოემბერი-დეკემბერი. საგანი ქართული) ·
II -ა და II-ბ
კლასის მასწავლებლებს შორის (მასწავლებლები : ეკატერინე გოგინავა და ნინო
შურღულაია. დასრწრების თვე ნოემბერი ,დეკემბერი. საგანი : ქართული)
შეხვედრის
ბოლოს კოლეგების მხრიდან მივიღეთ უკუკავშირი, რადგანაც გავუზიარეთ ერთმანეთს გამოცდილება , რომელსაც გაითვალისწინებენ
სამომავლოდ საგაკვეთილო პროცესის სწორად დაგეგმვაში.
ბოლოს
კი შევთანხმდით , რომ მომდევნო შეხვედრა დაეთმობა თემას: ,, ორიგინალური
სასწავლო რესურსების დამზადება“.
სასწავლო ჯგუფებთან ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული
გადაწყვეტილებები / ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით
რომ მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის
გაზიარება კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო
შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი
პირი |
|
1 |
,,ორიგინალური
სასწავლო რესურსების დამზადება“.
|
17 .02. 2023 წელი |
მეგი გრიგოლია. სოფიო შეროზია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის ნომერი |
N-15 |
თარიღი, დრო |
16.12. 2022 წ. |
სკოლა (ქალაქი,
ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული
შარტავას სახელობის სენაკის მეორე საჯარო სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
საგანი და კლასები |
ქართული, მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი (სახელი
და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა
|
II კლასი
|
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა
|
ქართული- მათემატიკა
|
IIIკლასი
|
X |
5 |
ლელა კოხია
|
ქართული -მათემატიკა
|
IV კლასი
|
x |
6 |
ნანა შეროზია
|
ქართული
|
V -VI
კლასი
|
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა
|
ქართული ენა
|
VI კლასი
|
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა
|
V კლასი |
X |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი
|
- |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა
|
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა
|
მათემატიკა
|
V -VI კლასი
|
-
|
ძირითადი განხილული საკითხები
|
ამა წლის 16
დეკემბერს პირისპირ ფორმატით გაიმართა მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის N-15 შეხვედრა. შეხვედრას
ესწრებოდა USAID-საბაზისო
განათლების პროგრამის ფარგლებში ,ქოუჩი: მაია შეროზია.
ძირითადი განსახილველი
საკითხები იყო: q დანერგილი კომპლექსური დავალებების გაზიარება კოლეგებისთვის.
შეხვედრის მიზანი: q გამოცდილების
გაზიარება, q კოლეგებს
შორის თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბება.
შეხვედრას უძღვებოდა ქართულის მიმართულების ლიდერი მასწავლებელი: ·
მეგი გრიგოლია
მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი.
შეხვედრაზე ლიდერმა მასწავლებელმა მეგი გრიგოლიამ კომპიუტერისა და პროექტორის გამოყენებით კოლეგებს
გააცნო შეხვედრის თემა, მიზანი. მან
პრეზენტაციის სახით მიმოიხილა
კოლეგებთან თანამშრომლობისა და დანერგილი კომპლექსური დავალების როლი მოსწავლის
განვითარების საქმეში. ასევე კიდევ ერთხელ
უყურეს და მოისმინეს ვიდეო კოლეგებმა მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის
დანერგვის შესახებ , რომელზედაც საუბრობდა გეოგრაფიის ექსპერტი მეგი ტალახაძე. ვიდეოს ყურების
შემდეგ კოლეგებმა გაუზიარეს ერთმანეთს თავიანთი გამოცდილება. პრეზენტაციის სახით კომპლექსური დავალებები
წარმოადგინეს: I-ბ კლასის ქართულის მასწავლებელმა : ხათუნა
ქირიამ. III-ა კლასის ქართულის
მასწავლებელმა: მარინე გრიგოლიამ. IV-ა კლასის ქართულის მასწავლებელმა : მეგი
გრიგოლიამ.
კოლეგები ხსნიდნენ თავიანთ პრეზენტაციას და
ერთმანეთს უზიარებდნენ გამოცდილებას. გზადაგზა ხდებოდა კოლეგების მხრიდან ჩართულობა.
საჭიროების შემთხვევაში უფრო დეტალური, სიღრმისეული
ახსნა -განმარტება ამა თუ იმ კომპონენტებისა.
შეხვედრის ბოლოს
კოლეგების მხრიდან მივიღეთ უკუკავშირი, რადგანაც გავუზიარეთ მათ გამოცდილება , რომელსაც
გაითვალისწინებენ და დანერგავენ თავიანთ სასწავლო პროცესში.
ბოლოს კი
შევთანხმდით , რომ მომდევნო შეხვედრა დაეთმობა თემას: ,,კოლეგებს შორის
ურთიერთდასწრების რეფლექსიის ერთმანეთისათვის გაზიარება“
სასწავლო ჯგუფებთან ასეთი ტიპის შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებას.
|
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები
|
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
,,კოლეგებს შორის
ურთიერთდასწრების რეფლექსიის ერთმანეთისათვის გაზიარება“
|
28.01.
2023
წელი |
მეგი
გრიგოლია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
შეხვედრის ანგარიშის ფორმა |
|
შეხვედრის ნომერი |
N-14 |
თარიღი, დრო |
31.X. 2022 წ. |
სკოლა (ქალაქი,
ნომერი, ოთხნიშნა კოდი) |
სსიპ ჟიული
შარტავას სახელობის სენაკის მეორე საჯარო სკოლა.კოდი -3188 . |
რეგიონი |
სამეგრელო ზემო-სვანეთი |
მუნიციპალიტეტი |
ქ.სენაკი |
სექტორი/სწავლების ენა |
ქართულენოვანი |
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის
საგანი და კლასები |
ქართული, მათემატიკა (I-VI კლასები) |
ლიდერი მასწავლებელი (სახელი
და გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია) |
მეგი გრიგოლია 551099440 მარინე გრიგოლია 551099466 სოფიო შეროზია 551099484 |
მონაწილე მასწავლებლები (გთხოვთ წარმოადგინოთ მასწავლებელთა
სრული სია და შესაბამის გრაფაში მონიშნოთ დასწრება) |
||||
N |
სახელი და გვარი |
საგანი (ქართული/მათემატიკა) |
კლასი |
დასწრება (თუ მასწავლებელი დაესწრო შეხვედრას,
მონიშნეთ უჯრა X-ით) |
1 |
ხათუნა ქირია |
ქართული, მათემატიკა |
I კლასი |
X |
2 |
ეკატერინე გოგინავა |
ქართული- მათემატიკა |
II კლასი |
X |
3 |
ნინო შურღულაია-შურღაია |
ქართული- მათემატიკა |
II კლასი |
X |
4 |
ქეთევან გეგენავა |
ქართული- მათემატიკა |
IIIკლასი |
X |
5 |
ლელა კოხია |
ქართული -მათემატიკა |
IV კლასი |
x |
6 |
ნანა შეროზია |
ქართული |
V -VI
კლასი |
x |
7 |
ნანა ტყებუჩავა |
ქართული ენა |
VI კლასი |
X |
8 |
ნანა თავართქილაძე |
ქართული ენა |
V კლასი |
X |
9 |
ლუარა ჯიქია |
ქართული |
V კლასი |
- |
10 |
რუსუდან ლომია |
ქართული |
V კლასი |
- |
11 |
ნონა გვარამია |
მათემატიკა |
V -VI კლასი |
- |
12 |
მარინა ჯოჯუა |
მათემატიკა |
V -VI კლასი |
X |
ძირითადი განხილული საკითხები |
პლატფორმა თიმსში
ამა წლის 31 ოქტომბერს გაიმართა
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფის N-14 შეხვედრა.
ძირითადი განსახილველი
საკითხები იყო: ü გაკვეთილზე
დაკვირვების ფორმების გაცნობა ქართულისა და მათემატიკის გაკვეთილზე. შეხვედრას ვუძღვებოდით ლიდერი მასწავლებლები: ·
მეგი გრიგოლია ·
მარინე გრიგოლია ·
სოფიო შეროზია მ.ს.ჯ -ს შეხვედრას დაეთმო ერთი საათი. შეხვედრაზე ლიდერმა მასწავლებლებმა კოლეგებს გავაცანით დაკვირვების ფორმები ქართულსა და
მათემატიკაში. შეხვედრის პირველ
ნახევარში (ლიდერი მასწავლებელი: მეგი გრიგოლია) დეტალურად იქნა განხილული
ქართულის გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმა და დაკვირვების ფორმებში შემავალი თითოეული
კომპონენტი: I . სასწავლო
გარემო, II. წაკითხვამდე, III .წაკითხვის
დროს, IV.წაკითხვის
შემდეგ, V.დავალებები და
რესურსები, VI.განმავითარებელი
შეფასება, გზადაგზა ხდებოდა კოლეგების
მხრიდან ჩართულობა. საჭიროების შემთხვევაში
უფრო დეტალური,სიღრმისეული ახსნა
-განმარტება ამა თუ იმ კომპონენტებისა. ასევე
მოხდა გაზიარება ქართულის
გაკვეთილის გეგმისა, რომელზედაც
განხორციელდა დაკვირვება. (ლიდერი მასწავლებელი: მეგი გრიგოლია .დაკვირვების
დღე: 2022წ. 14 აპრილი). შეხვედრის მეორე
ნახევარი დაეთმო მათემატიკის გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმებს. ლიდერმა მასწავლებლებმა:
სოფიო შეროზიამ და მარინე გრიგოლიამ გააცნეს კოლეგებს დაკვირვების ფორმა მათემატიკაში. ისაუბრეს თითოეულ კომპონენტზე:
·
მათემატიკის საგნობრივ სასწავლო გეგმაში
გამოყოფილი მიმართულებებიდან, რომელს მოიცავს მასწავლებელი გაკვეთილზე?
·
გაკვეთილის დასაწყისში მასწავლებელი
მოსწავლეებს…
·
სასწავლო საკითხის დამუშავების რომელ
კომპონენტს მოიცავს მასწავლებელი ამ გაკვეთილზე?
1)
მასწავლებელი... 2) შესრულებული დავალების
განხილვისას მასწავლებელი ... 3)
მოდელირებისა და მსჯელობის შედეგების შეჯამების დროს მასწავლებელი ... 4)
გაკვეთილზე მოსწავლეთა ვარჯიშის განმავლობაში, მასწავლებელი.. 5)
საკითხის შეჯამების/რეფლექსიის დროს მასწავლებელი … 4.მოსწავლეები
მუშაობენ .... 5.გაკვეთილის განმავლობაში მასწავლებელი...
6.მოსწავლეებისთვის პოზიტიური სასწავლო გარემოს შესაქმნელად მასწავლებელი…
გზადაგზა
საჭიროების შემთხვევაში ხდებოდა დეტაული ახსნა-განმარტება თითოეული კომპონენტისა.
კოლეგების მხრიდანაც ხდებოდა შეკითხვების დასმა, რასაც ამომწურავი პასუხი მოჰყვებოდა
ლიდერი მასწავლებლების მხრიდან. მოხდა მათემატიკის გაკვეთილის გეგმების გაზიარება
კოლეგებისათვის. იმ გაკვეთილებისა, რომლებზედაც მოხდა დაკვირვება. ( დაკვირვების დღე: 2022 წ.14 აპრილი) . შეხვედრის ბოლოს კოლეგების მხრიდან მივიღეთ
უკუკავშირი, რადგანაც დავეხმარეთ გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმების
გაცნობა|გარკვევაში. სასწავლო ჯგუფებთან შეხვედრები ხელს უწყობს ცოდნის
გაცვლა-გამოცვლას, აზრთა გაზიარებას და თანამშრომლობას. |
|||
მიღებული გადაწყვეტილებები
/ ინიციატივები / რეკომენდაციები |
შევთანხმდით რომ
მ.ს.ჯ. შეხვედრები ჩატარდება ყოველთვიურად და მოხდება საკუთარი ცოდნის გაზიარება
კოლეგებისათვის. |
|||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე |
||||
N |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი პირი |
|
1 |
დანერგილი კომპლექსური
დავალებების გაზიარება კოლეგებისათვის. |
26.
XI. 2022. |
მეგი
გრიგოლია. |
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
No comments:
Post a Comment