მეგი გრიგოლიას პორტფოლიო
ყველაფერზე ძვირფასი
C V
ჩემი მოსწავლეები
ზღაპრული დღეები
სტატუსიდან სტატუსამდე
,,ჩვენი გამარჯვებები"
კლასსაათის ოქმები
გაკვეთილის გეგმები
სადამრიგებლო პროგრამა
სასკოლო ღონისძიებები
კონფერენციები
განხორციელებული პროექტები
სავალდებულო სამოდელო და სტანდარტული გაკვეთილები
დაუვიწყარი მოგონებები
კომპლექსური დავალებები III კლასი. 2021-22
კომპლექსური დავალებები IV კლასი. 2022-23
შემაჯამებელი ტესტები და ანალიზი
ტრენინგები
ტრენინგები:- ,,ლიდერი მასწავლებელი" -2020- 2021.
ტრენინგები- ,,ლიდერი მასწავლებელი"-2021 - 2022.
ტრენინგები:ლიდერი მასწავლებელი 2022-2023
ჩემ მიერ შექმნილი სასწავლო-საგანმანათლებლო რესურსი
Learning Apps.org -ში ჩემ მიერ შექმნილი რესურსები 2022
storyjumper-ში ჩემ მიერ შექმნილი რესურსი 2022-2023
Sway , bookcreator, padlet.com -ში შექმნილი რესურსი 2022-2023
ანგარიშები
კონკურსები
მშობელთა კრების ოქმები
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
გარე დაკვირვების გაკვეთილები, რეფლექსია-2020 წელი
ურთიერთდასწრება-2022-2023
კურიკულუმები ბუნებაში.
კურიკულუმები ქართულში
კურიკულუმები მათემატიკაში.
კურიკულუმი ხელოვნებაში
კურიკულუმი მუსიკაში
კურიკულუმი ფიზ.აღზრდაში
შეფასებები
სადიაგნოსტიკო ტესტები
Usaid პროგრამა. ვიზიტი გაკვეთილზე . 2021-2022.
შეხვედრები -მ.ს.ჯ. 2021-2022 სას.წელი
შეხვედრები-მ.ს.ჯ. 2022-2023 სას.წელი
მ.ს.ჯ-ს საერთო ოქმები.2021-22-23.
2022. USAID საბაზისო განათლების პროგრამა. დაკვირვებები მსჯ-ზე
,,მასწავლებლის ეროვნული სკოლის" პრაქტიკანტები 2019.
2016 .G-praid-კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა
სასკოლო ვიზიტი ჯიპრაიდი. 2016 .
მასწავლებელთა ხარისხის განვითარებისა და პროფესიულ მხარდამჭერთა ჯგუფის წევრობა 2020.
კურიკულუმი ხელოვნებაში
II -კლასი. ხელოვნების კურიკულუმი.
https://drive.google.com/file/d/1jo3yspwXVtRf6W5hLMQQ8vQZniaiILI4/view?usp=sharing
II -კლასი. ხელოვნების მატრიცა.
https://drive.google.com/file/d/1ZsBZeZ_QwXUjrTdrl6gOaDhHY6GkjQoI/view?usp=sharing
1 -ელი კლასი.ხელოვნების კურიკულუმი
https://drive.google.com/drive/folders/16xLvLWbstks0TzTN6bMx6-_TuNnCbzgi?usp=sharing
No comments:
Post a Comment
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment